Robban S känner sig manad.
Har hängt på sidan ett tag. Några inlägg har det blivit.
Bor i Stenkullen.
Gift, tre barn, två utflugna.
Entreprenör
Har alltid varit motorintresserad. Började med 12hk på Zundappen tidigt sjuttiotal. Sommarjobbade till mig en NSU max som jag inte hade vett på att ställa in i garaget för framtiden, så den demolerades fullständigt. En 250cc som vägde 350 kg

. Den gjorde jag mina första rejäla breställ på grusvägarna uppe på Kroppefjäll.
Efter ett längre uppehåll så blev det en ny Suzuki GS 750 E som tog frugan och mig ner till Italien -80, och till Paris-Nice -81.
Från -82 fram till -03 var det hojlöst

.

Men nu är jag tillbaks. Och det är P-G Lundmarks förtjänst. Kunde inte motstå frestelsen då man sett hans körningar på Eurosport. Först blev det en AT. En underbar hoj som är bra på det mesta. Kände dock att det hade varit roligt med en smidigare hoj. Och eftersom frugan bara åkte med två gånger på AT,n så resonerade jag som så att det fixar sig nog på en KTM 640 Adventure också

. Som nu sålts efter tre fina säsonger. Helt klart den roligaste hittils,underbart ljud och rå gång. Men nu skall det åkas Superenduro ett tag

.
Gillar att gasa, kör alltid grovmönstrat. Sen är det kul med lite utmaningar"måste ju testa om det går"
Mvh Robban S